Pre par nedelja, što “slučajno” što zvanično, otkriven nam je nastavak hit igre Middle-earth: Shadow of Mordor, naziva Shadow of War. Nedavno smo videli i prvih 16 minuta gejmpleja, gde nam je po prvi put prikazana mehanika osvajanja tvrđava i regrutovanja lične armije orkova.
Juče su momci iz studija Monolith, koji radi na igri, imali i gotovo sat vremena dug razgovor o igri gde smo imali prilike da saznamo mnoge nove detalje, pa da vidimo o čemu su to pričali.
Svet igre će biti podeljen na veliki broj otvorenih i velikih regija, koje će se otvarati kako vi budete osvajali nova utvrđenja, koja će biti centar misija i sporednih zadataka. Utvrđenja možete unapređivati na razne načine, baš kao i vaše Warlords koji će ga braniti. Ono što je posebno zanimljivo je to da će se region i njegov sadržaj menjati u odnosu na to koga budete postavili da bude Overlord regiona. Postojaće oko 20 utvrđenja koja ćete moći da osvojite, ali isto tako i da izgubite u kontranapadu.
Vaše ork ratnike ćete moći da spasite smrti, nakon borbe možete da ih “zbrinete”, ali ako su rane bile previše velike (što zavisi od toga koliko je koji ork jak/čvrst) možda će neki morati da se “penzionišu”, dok će neki moći da nastave da se bore.
Vašim pratiocima ćete moći da zadajete ulogu ličnog telohranitelja, koji će uvek biti uz vas u borbi i braniti vas kada ste god ugroženi. Neki od Uruk haia će vas pratiti jednostavno zato što im se sviđate kao vođa, ili pak zato što mrze Saurona. Isto tako, neki će vas vremenom zamrzeti i izdati zbog pojedinih vaših akcija. Neki Uruci će biti toliko jaki da ih nećete moći pridobiti, ali ih možete posramiti pred ostalima, kako bi smanjili njihovu moć i uticaj i zatim ih primorali da budu poslušni.
Osgiliath će biti ogroman i potpuno funkcionalan grad kojime možete šetati, istraživati ga, pričati sa njegovim stanovnicima…
Ovo su samo neki od detalja otkriveni u Q&A sesiji, a puno listu otkrivenih detalja možete videti na Reddit temi na OVOM LINKU.