Jedna od Sjedinjenih Američkih Država je pokrenula proces kojim traže da se zakonom zabrane loot kutije i slične “predatorske prakse” u onlajn video igrama.
U zvaničnoj konferenciji za štampu, Kris Li, jedan od predstavnika ove države, je konkretno kao primer naveo Star Wars: Battlefront 2, kompanije Electronic Arts, i opisao je ovu igru kao “kockarnicu sa Star Wars temom, dizajniranom da namami decu na trošenje para”. Konkretan plan je da se sistemi sa elementima kockanja zabrane ili da se barem prodaja takvih igara zabrani maloletnicima.
Kris Li se potom pojavio i na Redditu, gde je izjavio da je ovo bitka u kojoj se može pobediti samo ako ljudi ustanu, i da je bitna jer će se tako izvršiti zaštita dece, porodica, slobode od eksploatacije i sama budućnost zabave. Naveo je još i da i ostale države aktivno razmatraju ovu situaciju, ali da se sci moraju uključiti kako bi se postigao određeni efekat.
“Vaša budućnost je onakva kakvom je vi načinite, stoga se potrudite da bude dobra. Vi imate moć da se umešate i odlučite, pošto je izbor očigledan: ustanite sada, ili dozvolite da ovo postane sasvim normalno” zaključio je.
Ovo nije prva država koja istražuje slučaj vezan za loot kutije i druge elemente kockanja u video igrama, pošto je nedavno Belgija završila istragu igara Battlefront 2 i Overwatch sa zaključkom da one jesu kockanje, i traži da se zabrane u celoj Evropi.