Pred sam izlazak Star Wars: Battlefront 2, kompanija Electronic Arts je privremeno onemogućila prodaju kristala, odnosno premijum valute do koje se dolazi samo putem mikrotransakcija i koja omogućava kupovinu loot kutija i Star Cards.
Razlog za ovakav potez je problem koji je izazvao sistem progresije, gde je bilo potrebno igrati 40 sati kako bi otključali samo jednog heroja ili uložiti na stotine dolara nakon prvobitnog ulaganja. Iako je ubrzo nakon velike pobunje zajednice igrača umanjila cenu svih heroja za 75%, korisnici su naišli na još veće probleme, kao što je blokada dobijanja kredita u Arkadnom modu.
U objavi na tviteru, menadžer studija DICE, Oskar Gejbrielson, je izjavio kako su čuli zabrinutost igrača zbog pay to win sistena i da to baca senku na inače odličnu igru, izvinio se i dodao da im nikada nije bila namera da učine tako nešto.
“Čujemo vas jasno i glasno, stoga isključujemo sve in-gejm kupovine. Sada ćemo provesti više vremena u slušanju, prilagođavanju i balansiranju. Ovo znači da je opcija za kupovinu kristala sada oflajn i sav napredak dolazi od samog igranja. Ponovna mogućnost kupovine kristala će postati dostupna nešto kasnije, ali ne pre načinjenih promena”, stoji u izjavi.
Jedan korisnik interneta je došao do zaključka da je potrebno 4,528 sati gejmpleja u Battlefront 2, što je oko 190 dana, ili 2,100 dolara što je stvarno sumanuta cifra. Kompletan proces računanja i objašnjenje možete pogledati na ovom linku.
I dalje je moguće kupovati loot kutije ali za kredite koji se dobijaju igranje, i biće zanimljivo videti sa kojim će rešenjem EA izaći u javnost, posle toliko neuspeha i razočaravanja fanova filmske franšize i svih ostalih igrača.
Today, we turned off in-game purchases for #StarWarsBattlefrontII. The game is built on your input, and it will continue to evolve and grow. Read the full update: https://t.co/asGASaYXVp pic.twitter.com/vQSOmsWRgk
— EA Star Wars (@EAStarWars) November 17, 2017