Electronic Arts je već praktično decenijama izdavač koji važi za stereotipnog zlikovca u industriji video-igara, a u proteklom periodu je zbog loših praksi naklonjenih pay-to-win elementima stekao titulu jedne od najomraženijih kompanija, što je dovelo do gubitaka, ali i izmena u samim redovima kompanije.
Patrik Soderlund je sada preuzeo titulu “Chief design officer” što znači da je on glavni kada je u pitanju dizajn igara, korisničkog iskustva, marketinga i ostalih stvari. On na tu poziciju dolazi potpuno svestan loše situacije i zna kako fanovi gledaju na kompaniju za koju radi.
Soderlund je u razgovoru za The Verge izjavio da zna greške koje je EA napravio u prošlosti i da se one ne smeju ponoviti u budućim igrama, za šta je zadužen upravo on i većina zavisi od toga kakvu će vrstu monetizacija igra imati.
“Lagao bih kada bih rekao da je sve što se desilo sa Battlefrontom i svemu što okružuje loot kutije nije imalo uticaja na EA kao kompaniju i na nas kao na menadžment.
Jasno nam je da igrači vide kompaniju drugačije od nas, i u toj situaciji, kao član izvršnog tima, i koji upravlja svim studijima, moram to da shvatim ozbiljno” rekao je on.
Naravno, dela, a ne reči, će pokazati da li se kompanija može vratiti na pravi put, što ćemo svakako videti sa narednim igrama koje nas očekuju, kao što je Anthem i novi Battlefield. Dok je nedavno Star Wars: Battlefront 2 dobio apdejt sa kojim su vraćene mikrotransakcije, uklonjene još u novembru, ali sada samo u kozmetičke svrhe.