Super Mega Baseball 2 – 1. maj – PC, Playstation 4, Xbox One
Bejzbol se vraća u modu sa najnovijim naslovom u poznatom Super Mega Baseball, sa još lepšom grafikom, unapređenom i realističnom fizikom i mnoštvom osvežavajućih novina. Osim standardne kampanje za jednog igrača, tu je i kompetitivni multiplejer sa običnim mečevima ili igranjem čitavih sezona.
Total War Saga: Thrones of Britannia – 3. maj – PC
Prva strategija u nizu najavljenog spinoffa većih i značajnijih Total War igara, Thrones of Britannia, će se fokusirati na ključne i kratkotrajne događaje u istoriji velikih imperija. Tako nas ovde očekuje 878. godina i odbrana Britanije od vikinga, zbog čega se stvara povoljna klima za promenu na tronu i uspon jedne od najvećih nacija u istoriji čovečanstva.
Midair – 3. maj – PC
Duhovni naslednik legendarnih Tribes igara, Midair, početkom maja napušta Early Access i postaje punokrvni i potpuno besplatni naslov.
32 igrača će se sukobljavati na prostranim arenama sa potpunom slobodom kretanja i jetpackovima za dostizanje neverovatnih brzina, a pred nama je i mogućnost upravljanja letelicama.
Pillars of Eternity 2: Deadfire – 8. maj – PC
Nakon jednog blažeg odlaganja, dugoočekivani Pillars of Eternity 2: Deadfire stiže u maju od strane majstora RPG žanra – studio Obsidian. Ovde krećemo u potragu za bogom Eotasom koji nam je uništio imanje i kako bismo pronašli odgovore na brojna druga pitanja. A ako se slučajno brinete da igra neće pružiti dovoljno sadržaja za igranje, što sigurno hoće, onda će vas obradovati to da Obsidian već priprema 3 DLC dodatka.
State of Decay 2 – 22. maj – PC, Xbox One
Zombiji ponovo napadaju, a samo mi i naše co-op kolege im možemo stati na put bilo otvorenim ratovanjem ili stealth pristupom, a moćićemo i da ih “nalupavamo” vratima automobila u pokretu.
Pored toga što nam developeri donose znatno bogatije iskustvo od originalnog, sa tri puta većom mapom i naprednijim gejmplej mehanikama, tu je i izuzetno skromna cena od svega 30 dolara za kompletno iskustvo, a mikrotransakcije neće biti prisutne.
Dark Souls Remastered – 25. maj – PC, Playstation 4, Xbox One
Vreme je da se vratimo u Lordran i to u osveženom izdanju, sa novim teksturama, 1080p i 4K rezolucijama i mnoštvom novina i ispravki iz originala. Developeri iz Bandai Namca su se potrudili da donesu i bolje multiplejer iskustvo, sa znatno stabilnijim dedicated serverima i modom igranja za ukupno 6 igrača.
Olakšavajuća okolnost za one koji na PC-u poseduju Prepare to Die edition je to što će Remaster moći da se kupi upola cene.
H1Z1 – 22. maj – Playstation 4
Jedna od prvih igara u Battle Royale žanru, čuveni H1Z1, je na PC-u nedavno postao besplatan sa igranje po izlasku i Early Accessa, a sada je došao red da se i igrači na Playstationu okušaju u realističnijim borbama do poslednjeg preživelog, pošto je Fortnite već uveliko dostupan na ovoj platformi.
Iz studija Daybreak su se potrudili da UI što više prilagode igranju kontrolerom, a čak nas očekuju i znatne izmene u gejmpleju, sa bržom zonom gasa i ujednom napetijim gejmplejom.
H1Z1 će biti dostupan na četvorci u kroz otvorenu betu, što znači da je besplatan.
Ancestors Legacy – 22. maj – PC, Xbox One
Nakon perioda otvorene bete u februaru, istorijski precizna strategija u realnom vremenu postaje dostupna za kupovinu. U igri ćete moći da kontrolišete neku od četiri naroda Vikinga, Angla, Nemaca, ali i Slovena.
Igrači će morati da tokom svojih srednjevekovnih pohoda morati da dobro obrate pažnju na raspored svojih trupa i na teren mape kako bi vešto odneli pobedu. Razvojni tim Destructive Creations je za ljibitelje singlplejera izradio opsežnu kampanju u kojoj se pojavljuju sva 4 naroda, a tu je i multiplejer sa brojnim modovima igranja i različitim mapama.
Detroit: Become Human – 25. maj – Playstation 4
U aprilu smo imali God of War, a ovog meseca je pred nama još jedna fantastična ekskluziva studija Quantic Dream – Detroit: Become Human. U ovoj futurističkoj igri pratimo priče tri androida kreiranih kako bi služili ljudima i olakšali im život. Ali sve odlazi u drugom smeru kada oni počnu polako razvijati sopstvenu svest i ljudska osećanja. To otvara mnoge mogućnosti i upravo ćemo mi donositi te ključne odluke koje će uticati na razvoj priče i sticanje njihove potpune slobode.