Pre nepunih dva meseca nam je konačno stigao drugi deo izometrijskog RPG naslova Pillars of Eternity, pod imenom Deadfire.
U Obsidianu su još od prve Kickstarter kampanje za originalni Pillars jasno stavili do znanja da smatraju svet ove igre njihovim “čedom” koji žele da razviju u sačuvaju kao jedno od retkih ličnih vlasništva kompanije, koji mogu da razvijaju i šire po svojoj volji, jer iako je Obsidian uradio gomilu sjajnih igara u svojoj istoriji, to su mahom bile igre po tuđim licencama, PoE je jedini svet koji je potpuno u njihovom vlasništvu.
Gostujući u emisiji “IGN Unfiltered”, direktor dizajna u Obsidianu, Džoš Sojer, je rekao da su u Obsidianu od prvog dana bili otvoreni da praktično bezgranično šire i bogate svet PoE. To u praksi znači da bi voleli da vide recimo igru iz prvog lica poput Elder Scrolls igara, ili neku avanturu, grand strategiju ili taktičku strategiju poput Xcom igara, što bi on lično veoma želeo.
Takođe, naglasio je i da su potpuno otvoreni i da prosto daju licencu i tehnologiju i drugim studijama koji pokažu želju da rade igre unutar ovog sveta, i da bi jako voleli da vide šta bi se izrodilo iz toga.
Celo gostovanje Sojera u IGN Unfiltered, možete pogledati na ovom linku.