Jedna od stvari koja i nije toliko očekivana na ovogoddišnjem E3, barem kada je Nintendo u pitanju, bila je najava nove Zelda igre, i to nastavka fenomenalne Legend of Zelda: Breath of the Wild.
Breath of the Wild 2 izgleda dosta mračnije i sumornije od svog starijeg brata, barem kada je u pitanju ono što smo videli u trejleru, tako da jedva čekamo da saznamo više detalja o igri.
Poznati gejming novinar Džejson Šrejer je nedavno imao prilike da uradi intervju sa Eidži Aonumom, izvršnim producentom Zelda igara, gde se dotakao mnogih zanimljivih tema.
Ova iz naslova je najinteresantnija i tiče se toga zašto nisu napravili potpuno novu igru već nastavak Breath of the Wild. Aonuma je to jednostavno objasnio da je zato što su imali ogroman broj gejmplej i narativnih ideja za DLC sadržaj za prvu igru, i shvatili su da bi time samo previše natrpali stvari u ogromnu igru, te da je najboljle da sav taj materijal i ideje uzmu i od njega naprave jednu potpuno novu igru, i tako se rodio Breath of the Wild 2.
Pričali su još i o tome kako on vidi proces rimejka igara, o tome zašto Zelda igre nemaju mogućnost nameštanja sopstvenih kontrola, o inovacijama u žanru… Ceo intervju je veoma zanimljiv i informativan, tako da vam preporučujemo da ga pročitate na ovom linku.