Osim što često ume da bude fizički i mentalno jako zahtevan, posao u industriji video igara često ume da bude i lično veliko razočarenje.
Kada radite dugo na nekom projektu, neretko i vašem ličnom projektu koji ste vi “pičovali” studiju, samo da bi nakon meseci, a neretko i godina, taj projekat bio otkazan iz ovih ili onih razloga. Mnogi developeri su ovo opisali kao jak osećaj praznine i utiska “bačenih godina”, i verujemo da im je zaista teško.
Juče smo od animatora Dejvida Gibsona saznali da mu je ovo poslednja radna nedelja u Blizzardu i da sada kreće na novi posao.
Sasvim običan post, da nije jednog detalja u njemu, a to je deo gde kaže: “Nažalost, nikada nećete videti ono što smo pravili poslednje dve godine”, što snažno implicira da je jedan tim u Blizzardu radio na nekom novom projektu prethodne dve godine, ali da je na kraju taj projekat otkazan.
Ovo nije ni prvi ni poslednji put da u Blizzardu nešto otkazuju, setimo se samo igara kao što su Warcraft Adventures: Lord of the Clans, StarCraft: Ghost i Titan, a oni su retki koji su dospeli do javnosti, za Blizzard se kaže da na svaku igru koju publikuju, dođe pet igara koje otkažu van očiju javnosti.
Pitamo se, koja li je to bila igra na kojoj je Dejvid radio?
Well, today is my last day at Blizzard. Unfortunately you’ll never see what we made over the past 2 years-that’s gamedev, but we’ll always have Overwatch. :)
I get 6 weeks off(I need it) until my next gig starts,info soon.
And one last time, my OW Reel:https://t.co/2b7J88Gysw
❤️ pic.twitter.com/alwakoU9zA— David Gibson (@PoodleTime) June 5, 2019