Nije se još ni leto završilo, a ekipa koja stoji iza najvećeg festivala video igara na svetu već priprema stvari za narednu godinu.
Govorimo naravno o E3 festivalu u Los Anđelesu.
Ukoliko niste bili upućeni, E3 festival je od kad postoji(1995), pa sve do 2016. godine, bio isključivo mesto za ljude iz industrije i medija, ne i za široke mase i fanove. To se sve promenilo 2017. godine, kada je E3 otvorio svoja vrata fanovima.
To okretanje ka samim gejmerima će se nastaviti i naredne godine, kada E3 planira da pusti dodatnih 10 000 karata za obične posetioce. Osim toga, organizacioni odbor planira da odvustruči naporne za dovođene slavnih ličnosti i influensera, jer smatraju da to pozitivno utiče na festival kao i na njegovu primamljivost. Iskreno, nismo sigurni da je to previše dobra ideja, jer ume da bude poprilično čudnjikavo i neprijatno, i retki su izuzeci da to bude neverovatno spontano i prirodno, put situacije sa Kijanu Rivsom, koji je njegovo pojavljivanje izveo sjajno.
Neki od primera koji su dati kako bi poznate ličnosti bili deo šoua, je da recimo LA Lejkersi igraju NBA igru kao deo programa.
Generalno nam se čini da E3 polako želida više postane nešto poput festivala kao što su Gamescom, ChinaJoy, Tokyo Game Show i drugi veliki gejming festivali širom sveta, koji su više komercijalne prirode i koje poseti oko 200-400 hiljada ljudi, jer se čini da im onaj “biznis” deo polako sve više beži, što smo videli ove godine, gde su svoje prisustvo otkazali Sony i EA.