Ako redovno pratite svako povećanje biblioteke igara na Playstation 4 konzoli, onda vam je studio Sucker Punch definitivno poznat, pošto je on zaslužan za dolazak poslednje AAA ekskluzive pred dolazak nove generacije.
Sucker Punch je kreirao samurajski Ghost of Tsushima koji je izazvao pozitivne reakcije publike, a pre nego što se pozabavio temom feudalnog Japana i invazije Mongola, imao je potpuno drugu igru u razvoju, sa radnim nazivom Prophecy. Za ovaj misteriozni naslov je procurelo oko 11 minuta gejmpleja prikazom dela radnje i gejmplej elemenata koji čine suštinu.
Ovde je glavni protagonista Abel, ucenjena glava koja je taj status stekla zahvaljujući pokušaju da otkrije podzemna skrovišta. Mehanika borbe se zasniva na hladnom oružju, vidlji je mač i skriveni bodež, dok je prisutna i upotreba alhemijskih sredstava. Na osnovu prikazanog postoji dosta sličnosti sa Ghost of Tsushima, tako da je verovatno dosta elemenata iz Prophecy preneseno u nedavno izdatu PS4 igru.
U trenutku nastanka ovog teksta nije zvanično otkriveno da li je ovaj gejmplej vezan za igru koja je i dalje u razvoju, ili je Sucker Punch od nje odustao kako bi se fokusirao na drugu igru. Moguće je da se radi o otkazanom projektu, pošto kvalitet grafike i animacija izgleda kao da je igra pripremljena za prikaz investitorima i potencijalnim izdavačima.
U ovom slučaju ćemo biti optimisiti, te se nadamo da developeri nisu odustali od ove igre, kao i da će uspeh Ghost of Tsushima pomoći da Prophecy ipak ugleda svetlost dana u daljoj budućnosti.
https://youtu.be/MNUR3xrG7n0