Trejleri su veoma jako reklamno sredstvo kada se radi o promovisanju filmova i video igara. Njima je potrebno iskazati najbolje elemente koje igrači dobijaju, a da pritom ne otkriju previše što bi moglo udaljiti fanove od proizvoda.
Kod AAA igara je to postalo ključni deo marketinških kampanja, pa zato developeri i izdavači izdvajaju ogromne svote novca kako bi rad na igri preneli u video od minut, manje-više.
Sada je otkriveno da se izdvaja dosta više novca za trejlere u video igrama, nego što je većina mogla da zamisli. Do sada se retko čulo o stvarnim cenama za izradu trejlera vezanih za AAA naslove, ali je firma koja se bavi time, Goodbye Kansas otkrila sa nedavno potpisanim ugovorom sa francuskim izdavačem Ubisoft otkrila i cenu jednog trejlera.
Ugovor je vezan za izradu trejlera, ali nije navedeno o kojoj je igri reč. Ono što je poznato je cena. Ubisoft će za njega platiti čak 1,2 miliona dolara, što je iznenađujuće visoka. Dakle jedan trejler – jedan milion.
Firma zadužena za izradu trejlera je već sarađivala sa Ubisoftom, pošto su oni doneli trejler za Watch Dogs 2 Battle Pass, za Ghost Recon Wildlands, a od saradnje sa drugim developerima ističe se Cyberpunk 2077 trejler u kojem smo prvi put videli Kijanu Rivsa.
Iz Goodye Kansas upućuju da se cene naravno razlikuju i da sedmocifreni iznos ne važi za sve igre. Samim tim, to upućuje da Ubisoft radi video za neku od većih igara koje sprema iza zatvorenih vrata i to je najverovatnije za Far Cry 6, koji je predstavljen ove godine. Moguće je i da se radi o Beyond Good & Evil 2, igri o kojoj baš dosta vremena nismo čuli ništa novo.
Sudeći po vremenu sklapanja ugovora, Ubisoft bi ovaj trejler mogao prikazati na The Game Awards 10. decembra.