PC

Mapa će biti proceduralno generisana u pucačini Six Days in Fallujah

Kontroverzna pucačina od koje se pre oko decenije odustalo ipak izlazi ove godine. I sada se diglo dosta prašine, ali se ne odustaje od njenog izdavanja.

Pred nama je novi gejmplej video za Six Days in Fallujah, koji prikazuje kako će funkcionisati sistem napucavanja unutar igre. Na prvi pogled mehanika dosta podseća na onu iz Call of Duty igara, a uvidno je da su developeri studija Highwire Games detaljno rekreilari okruženja Bliskog istoka.

Uz gejmplej, predstavljena je specijalna tehnologija, nazvana Procedural Acrchitecture. Ona je zadužena za proceduralnu generaciju okruženja u svakom meču, što znači da će se izgled mape stalno menjati. Raspored zgrada, ulica i neprijatelja će biti dinamičan u svakom meču, a ova odluka je došla zato što su developeri želeli da što bolje simuliraju nesigurnost i opasnosti urbane borbe vatrenim oružjem.

Svaka mapa će praktično biti nova mapa, što je zapravo dosta zanimljiva ideja, samo da je vidimo na delu kada se Six Days in Fallujah pojavi krajem godine za PC i konzole.

Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top