PC

Everslaught(VR) Early Access

Posted on

Oculus Quest 2 je preobratio nevernike (kao što sam i ja) u VR fanatike i trenutno postoji jako mali broj igara koji se ne prave za ovu platformu. Svakako, čak i igre koje nisu namenjene striktno za Quest se mogu igrati uz pomoć Air Link ili Virtual Desktop. Everslaught je trenutno Steam ekskluziva za koju developeri MobX kažu da je neograničeni hack and slash VR RPG sa brzim i preciznim kontrolama. Možda će igra jednog dana i biti ovo što kažu, ali u trenutnoj Early Access fazi nije ni blizu obećanja. 

Everslaught je brza rogue-lite igra nalik na Until You Die, samo bez ispoliranih mehanika i nivoa. Prolazićete horde raznih neprijatelja i skupljati opremu i iskustvo i time unapređivati svog lika, ali naravno smrti su neminovne. Kao i u svakom rogue-lite, imate hub u kom stornirate melee oružja, levelujete se i nastavljate svoj put krvoprolića u nadi da ćete pobeći iz sveta u kom ste se našli. Tokom igre skupljaćete krv od neprijatelja koju trošite kako za lečenje i municiju tako i za dalje unapređivanje lika. Štaviše, moći ćete da birate i investirate u klasu u zavisnosti od toga koji stil igre vam više prija. 

Sve ovo što sam do sada ispričao ne izgleda kao ništa novo niti originalno, ali momenat koji odvaja Everslaught od konkurencije je prokleto velika brzina i fluidnost. Kretanje u ovoj igri je 2 do 5 puta brže od igara sličnog žanra. Jednostavno čete leteti po mapama i klati sve što vam stoji na putu i tu je srž ove igre. Neko bi rekao da pokušava da bude VR Doom Eternal (ili Hexen možda), ali to je koliko daleko, toliko i blisko istini. 

Borba je baš u ranoj verziji jer će vam mlataranje mača biti dovoljno da pobijete većinu neprijatelja u početnim nivoima. Mač možete držati samo u jednoj ruci dok druga funkcioniše kao sredstvo za lečenje (tako što zabijete sebi iglu u vene) i kao ručni top koji topi (no pun intended) sve pred sobom. Isti taj top možete iskoristiti da pucate u zemlju i da se odbacite u visine i time skačete oružjem na glave protivnika. U arsenalu takođe imate i kuku sa lancem koja vam služi da se približite ili privučete neprijatelje, ili da se ljuljate po mapama i tražite skrivene lokacije. 

Neprijatelji su dosta generički i ponekad i dosadni, ali u nekim momentima će vas napasti spodobe koje su obgrljene oklopima koje morate taktički da skidate kako biste naneli smrtnu štetu. 

Mape takođe nisu impresivne jer su dosta prazne sa jako malo detalja i boja. Sve je braon i prljavo sa bazičnim osvetljenjem i slabom oštrinom. Lokacije su svakako najslabija tačka ove igre trenutno, što je šteta jer se na par momenata mogu naći interaktivni delovi terena koji vam mogu pomoći ili odmoći, ali to je jako retko. Takođe, kovčezi koje nalazite su toliko upadljivi jer ne izgledaju kao da pripadaju mapama već kao da su kupljeni gotovi aseti i dodati samo da budu tu. 

Najveći problem koji sam imao tokom igranja je zvuk koji mač pravi. Svaki put kad igra oseti malo pomeranje mača, čuje se zvuk sečenja vazduha koji je toliko iritantan da su u jednom momentu developeri dodali opciju da se taj zvuk potpuno isključi.

Igra već ima neki rudimentarni roadmap, ali počeo sam da ne verujem u verodostojnost i doslednost istih. U narednom periodu, planiraju da uvedu još nivoa i varijacija istih, nova oružja kao i nove delove priče koja je trenutno jako oskudna. Čini mi se da prate savete igrača sa foruma i da reaguju brzo sa zakrpama jer skoro svaki drugi dan popravljaju neke bagove koje nisam ni primetio. 

Everslaught je trenutno jako bazična ali izuzetno zabavna VR igra koja se hvali svojom brzinom. Iako uspeva da natera igrača da se kreće brzo (za one koji nemaju mučnine u VR), igri nedostaje još dubine i detalja koji su trenutno obećani za budućnost. Everslaught će biti u Early Access do nekog momenta u 2022.

Autor: Igor Totić

Igru ustupio MobX

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version