Electronic Arts je navodno pripisao neke od razloga za loše lansiranje Battlefield 2042 iznenadnom ranom lansiranju Halo Infinite-ovog relativno uglađenog multiplejera.
Battlefield 2042 je objavljen sredinom novembra i nije prošao dobro među fanovima, a preko 200.000 ljudi je čak potpisalo peticiju tražeći od EA da ponudi igračima bezuslovne povraćaje novca.
Priznajući razočaravajuće lansiranje igre ranije ovog meseca, izvršni direktor EA Endru Vilson okrivio je faktore kao što su „naši timovi koji rade od kuće skoro dve godine“ i „nepredviđeni problemi sa performansama“ koji su postali očigledni tek kada se igra odigrala u velikom obimu.
Priznao je da „neki od dizajnerskih izbora koje smo napravili sa igrom takođe nisu imali odjeka kod svih u našoj zajednici“.
Problematično lansiranje Battlefield-a 2042 takođe je razmatrano tokom sastanka u EA gradskoj većnici ove nedelje, prema insajderu iz industrije i pouzdanom leakeru Tomu Hendersonu.
Tokom sastanka, glavni operativni direktor EA Laura Miele je navodno ponovila ono što je Vilson javno rekao ranije ovog meseca, ali je takođe delimično pripisala neke od nedostataka za Battlefield 2042 multiplejer komponenti igre Halo Infinite.
343 Industries je na iznenađenje lansirala Halo Infinite besplatnu komponentu za više igrača putem beta verzije 15. novembra, što je bilo tri dana nakon početka perioda ranog pristupa Battlefield 2042 i četiri dana pre objavljivanja igre širom sveta.
Iskreno, nije Halo Infinite toliko loše uticao na reputaciju Battlefield 2042, koliko neuglačano iskustvo i gomila problema na početku.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.