Nakon najave da će Microsoft kupiti Activision Blizzard, jedno od neposrednih pitanja koje se pojavilo bilo je šta to znači za najveću franšizu izdavača: Call of Duty.
Od 2014. godine, PlayStation ima ekskluzivne marketinške ugovore sa Call of Duty, neraskidivo povezujući franšizu sa PlayStation brendom (a takođe uključuje i neke ekskluzivne sadržaje za PlayStation).
Prema insajderu iz industrije Tomu Hendersonu, iako ne znamo sve detalje ugovora između Sonija i Activisiona u vezi sa Call of Duty, ugovor – koji je sklopljen mnogo pre objave kupovine – kaže se da važi za naredne 3 igre.
To znači da će Call of Duty Modern Warfare 2, Warzone 2 i trenutno nenajavljena sledeća COD igra od Treyarch-a potpasti pod ove prethodno potpisane ugovore i tako će i dalje imati određene „PlayStation prednosti“ pored ekskluzivnog marketinga.
Kako je pomenuto, tačne specifičnosti posla između dve kompanije nisu poznate. Sasvim je moguće da ugovor sprečava dodavanje COD-a na usluge pretplate koje nisu kompanije Soni. Na kraju krajeva, mnoge Call of Duty igre u prošlosti su na kraju našle svoj put na PlayStation Plus.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.