PlayStation 5
Spider-Man 2 i Wolverine igre će imati potpuno novu tehnologiju dijaloga
Insomniac Games je brzo postao jedna od zlatnih gusaka Playstation-a, a studio koristi svoj prilagođeni endžin i tehnologije za kreiranje veoma impresivnih i učinkovitih igara bez obzira na konzolu. Uoči objavljivanja Marvel’s Spider-Man 2 (koji će verovatno biti lansiran u septembru), tim tvrdi da koristi neku novu „veoma kul“ tehnologiju za dijalog.
Kako je izvestio TwistedVoxel, jedan od nedavnih Twitch striminga Insomniac Games-a (fokusiran na karijere i developere), video je vodeći programer studija Elan Ruskin kako zadirkuje neke od tehnologija koje će se pojaviti u budućim naslovima, tvrdeći da „postoje neke veoma kul tehnologije dijaloga koje će se pojaviti u sledećoj igri.”
Ovo je sve što imamo za sada, bez obzira kakva god da je tehnologija, sa sigurnošću se može reći da će verovatno biti prilično impresivna. Videli smo kako Insomniac Games uspeva da stvori ogromne PS5 naslove otvorenog sveta koji ne samo da rade u svilenkasto glatkih 60 FPS-a, već takođe uključuju refleksije praćene zracima (ray-tracing), pa čak i fensi tehnologiju deformacije mišića.
Spider-Man iz 2018. video je glumca Pitera Parkera Jurija Loventala kako dvaput snima sve svoje replike na osnovu toga da li se igrači aktivno ljuljaju po gradu i bore se protiv kriminala (koristeći napetiji ton) ili se igrači samo opuštaju po Njujorku (sa neutralnim glasom ). Sasvim je moguće da se dotična tehnologija proširuje na takve tehnike iz prve igre – ili bi mogli da koriste AI za pisanje skripti kao što Ubisoft sada radi. Nadamo se da nije ovo poslednje.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.