PC

Novi problemi u razvoju Skull & Bones

Posted on

FOTO: Ubisoft

Dugotrajni problemi koje Ubisoft Singapore ima sa razvojem Skull & Bones ne pokazuju znakove popuštanja u skorije vreme.

Prema portalu Kotaku, nebrojeno puta odložena piratska igra je izgubila svog trećeg kreativnog direktora, Elisabeth Pellen, koja je bila odgovorna za reboot projekta koji je prvobitno trebao biti objavljen 2018. godine.

Skull & Bones je imao zatvoreni beta test prošlog meseca i zvanično je zakazan za lansiranje tokom fiskalne godine izdavača koja se završava u martu 2024. Međutim, izvori za Kotaku kažu da datum izlaska još uvek nije utvrđen ni interno.

Takođe su tvrdili da je Pellenovo vreme u studiju u Singapuru završeno prerano, sa Ubisoft veteranom koji se vraća u sedište kompanije u Parizu ovog leta.

Pellen, koja je najpoznatija po tome što je napisala i režirala pucačinu XIII iz 2003. godine i vodila dizajn nivoa za prvi nastavak Splinter Cell, Pandora Tomorrow, očekivalo se da će ostati u studiju u Singapuru do kraja ove godine, tvrdi se.

Kao da sve to nije dovoljno, trenutno se Ubisoft Singapore studio suočava sa problemima navodnog zlostavljanja zaposlenih te je meta tamošnjeg sindikata.

Ubisoft je rekao da će Skull & Bones biti njegov prvi naslov od 70 dolara, a da li će opravadati tu cenu kada se eventulano (ako i uopšte) pojavi ostaje veliko pitanje.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version