Period nakon objavljivanja video igara može biti jednako bitan kao i inicijalni datum objavljivanja, i mnogo se razmišlja o dodatnom sadržaju koji obogaćuje osnovne igre, posebno u žanru multiplayer igara. Zahvaljujući interesantnom oglasu za posao u Guerrilla Games, potvrđeno je da je u izradi Horizon igra sa online multiplayer modom, uz nekoliko procurelih slika koje podržavaju postojanje projekta. Razumljivo je da su fanovi franšize znatiželjni kako će se njeni mehanizmi uklopiti sa prethodnim Aloyinim avanturama. S obzirom na neverovatne uspehe Horizon Zero Dawn i njegovog nastavka Forbidden West, bilo je samo pitanje vremena kada će Guerrilla Games odlučiti da se oproba u sceni multiplayer igara kojom obično dominiraju igre poput Diablo, Fortnite i Call of Duty.
Razvojni tim ima nekoliko pristupa koje može istražiti kako bi održao relevantnost svoje multiplayer igre dugo nakon njenog debija.
Horizonov stil akciono-avanturističkog RPG-a neće biti posebno nov za multiplayer gameplay, ali dinamika franšize će se najverovatnije prevesti u iskustvo u kojem igrači izlaze iz zajedničkog centra da istražuju postapokaliptičnu Zemlju. Očekivano je da će igrači imati opcije da igraju sami ili da se upuste u avanture sa prijateljima, završavajući misije i zadatke koji su vođeni narativom i koji će očuvati suštinu Horizonove priče. Međutim, Guerrilla mora biti inovativna u pogledu sezonskih dodataka i događaja da bi fanovi ostali zainteresovani.
Sezone mogu biti zamke za multiplayer igre jer moraju biti ispunjene dovoljnim brojem aktivnosti kako bi se igračka baza održala angažovanom. Za Horizonovu multiplayer igru, Guerrilla bi mogla omogućiti igračima da formiraju lovačke grupe sa prijateljima i nepoznatima kako bi pratili, suočili se i oborili ogromne mašine poput Deathbringera iz Zero Dawna u vremenski ograničenim događajima. Svaka sezona bi mogla proširiti liniju mašina, takođe, osiguravajući da su tu nove bitke za uživanje svakih nekoliko meseci. Pored toga, igrači će, nadam se, videti dodatak novih regiona sa svežim pejzažima i stvorenjima da promene tradicionalni Horizon sadržaj, a period nakon lansiranja multiplayer igre bi dobro uradio da redovno proširuje svet. Iako je konstantan tok novog sadržaja praktično zagarantovan u ovakvim naslovima, Guerrilla ima i druge načine da održi svoj gameplay uzbudljivim.
Dinamičan pristup grafici je uvek cenjen, i Horizon je najavio da će predstojeći multiplayer modus imati nove likove sa jedinstvenim stilizovanim izgledom – nešto što igrači zamišljaju da bi moglo da se uporedi sa crtanim vizualima sledeće generacije Fortnitea. Odstupanje od osnovne grafike Horizon serije bio bi osvežavajući dodatak franšizi, omogućavajući tematske kozmetičke personalizacije likova tokom posebnih događaja i izdvajajući multiplayer unos od svojih solo kolega. Battle pass-ovi sa jedinstvenim skinovima obično generišu puno novca za developere, i novi stilovi bi pružili alternativni izvor prihoda za Sony i Guerrilla Games sa svakom sezonom.
Plemena bi takođe mogla poslužiti kao snažan narativni pokretač igre, jer su generalno omiljena među Horizon fan bazom, a davanje igračima izbora plemena je još jedan način da se multiplayer mode dodvoruje javnosti. Plemenu kojem svaki lik pripada moglo bi uticati na njihov stil igre, poput izvanredne izdržljivosti i prilagodljivosti Tenaktha, tehnološke genijalnosti Carje, ili Oseramove veštine izrade. Osim toga, izbor plemena bi mogao otvoriti vrata za sezonske skinove i izazove fokusirane na pleme, sa različitim plemenom u fokusu svake sezone. Pored jedinstvenih nagrada na osnovu svakog plemena, igrači bi mogli učestvovati u plemenskim običajima, tradicijama i rivalstvima da bi saznali više o njima.
Ovi događaji bi mogli varirati od kooperativnih misija koje slave kulturu plemena do konkurentnih izazova u kojima igrači mogu predstavljati svoje odabrano pleme u različitim takmičenjima. Za igrače koji žele konkurentske izazove protiv drugih igrača, trenutno neimenovana Horizon online igra može uključivati posebne PvP arene sa svakom sezonom, gde igrači mogu testirati svoje borilačke veštine u realnim bitkama. Bilo da je reč o timskim duelima ili potpunim battle royaleima, igrači mogu pokazivati svoje jedinstveno oružje i sposobnosti, zajedno sa svojim specijalnim skinovima, dok se bore protiv drugih igrača. S obzirom da je igra još uvek u razvoju, mogućnosti Horizonove multiplayer igre su gotovo neograničene, i mnogo toga ostaje da se vidi u pravcima koje će Guerrilla odlučiti da istraži.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.