EA Motive nas je impresionirao igrama poput Star Wars: Squadrons i Dead Space Remake. Sada se studio okreće svom velikom Iron Man projektu. Najavljen prošle godine, projekat je zvanično ušao u produkciju ranije ove godine, a nedavna ažuriranja su otkrila da će igra biti izgrađena na Unreal Engine 5.
Nakon Anthem, postalo je prilično jasno da je EA mogao napraviti pristojnu Iron Man igru. Anthem je na kraju propao zbog loše planiranih live-service elemenata. Sa Iron Man igrom studija EA Motive, kompanija neće koristiti Frostbite engine, već će umesto toga koristiti Epicovu Unreal Engine 5 tehnologiju. Iako većina EA igara i dalje koristi Frostbite, videli smo nekoliko značajnih izuzetaka u poslednjih nekoliko godina, uključujući Star Wars Jedi igre, koje koriste Unreal Engine 4.
U blog postu, GM EA Motive, Patrick Klaus, pružio je ažuriranje o Iron Man igri, potvrđujući da se gradi koristeći Unreal Engine 5. Osim toga, tim je sastavio grupu Iron Man i Marvel fanova da bi pružili povratne informacije o svojim idejama za igru dok studio počinje da radi.
Jedna od glavnih prednosti korišćenja endžina poput Unreal je što postoji šira baza developera sa iskustvom u njegovom korišćenju, dok sa vlasničkim, poput Frostbite postoji manja baza znanja sa kojom se može raditi. Ovo bi trebalo da olakša proces zapošljavanja i developeri neće morati da obuhvate potpuno novi set alata da bi obavili posao.
EA i dalje zapošljava za svoj Iron Man projekat, koji je u ranoj fazi razvoja.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.