Vesti
Blast from the past: Metal Gear (1987)
Samo godinu dana nakon što se zaposlio u Konamiju, čuveni Hideo Kodžima je preuzeo projekat koji je postavio temelje za jednu od najistaknutijih gejming franšiza svih vremena – Metal Gear.
Metal Gear je prvobitno bio zamišljen kao akciona ratna pucačina. Međutim, zbog ograničenog hardvera MSX2 računara, Kodžima je odlučio da Metal Gear pretvori u stealth igru sa agentom Solid Snake-om u glavnoj ulozi. Solid Snake ima samo jednu misiju: da se infiltrira u neprijateljsku bazu i uništi titularni Metal Gear, džinovski tenk sa nuklearnim naoružanjem.
Igrači moraju da se kreću pažljivo i nečujno, ne bi li izbegli okršaj sa neprijateljskim vojnicima. Ako vojnici pak opaze igrača, igra ulazi u takozvani ”Alert Mode”. Igrači u tom slučaju moraju da se sakriju od nadolazeće patrole i nastave svoju misiju tek kada je ”vazduh čist”. Iako je Metal Gear primarno dizajniran kao ”šunjalica”, borba u igri je u nekim trenucima neizbežna.
Metal Gear je očarao fanove svojom intrigantnom pričom, političko-filozofskim temama, upečatljivim humorom i inovativnim idejama, a zaslužan je i za popularizaciju stealth žanra. Kodžima je 2015. godine izdao svoju poslednju igru u serijalu, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, iste godine kada je napustio Konami.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.