Vanquish, brz akcioni šuter, je od danas dostupan za kupovinu preko Steama. Uz to SEGA je svojim vernim fanovima podarila i video o nastanku igre. Video prati intervju sa razvojnim timom studija Platinum Games koji stoji iza ovog naslova.
U intervjuu govore producent Atasuši Inaba, animator Takaki Jamaguči i programer neprijatelja u igri Norijuki Otani. Oni diskutuju sve, od originalne ideje za slajd bustere koje poseduje glavni protagonista Sem, do plešućih robota. U videu je takođe objašnjeno zašto je Mikami želeo da razvije brzi akcioni šuter.
Prvobitno pušten u prodaju za PlayStation 3 i Xbox 360 2010. godine, a početkom ovog meseca SEGA je potvrdila da Vanquish dolazi na PC. Prethodni naslov SEGA kompanije koji je portovan na PC je Bayonetta, koja je već prodata u preko 170 hiljada primeraka.
Pored toga što radi u 60 frejma po sekundi, Vanquish na računarima nema ograničenje frejmrejta, podržava 4K rezoluciju, skalabilne teksture, podešavanje kvaliteta senki i ostala podešavanja koja prate igrača na računarima. Ima potpunu podršku za tastaturu i miša, ali možete koristiti i kontroler. Sve je tu za maksimalan užitak i to po ceni od 20€ na Steamu.