Još u maju prošle godine EA je zvanično potvrdila da se razišla sa brendom FIFA nakon višedecenijskog partnerstva, pri čemu su budući unosi serije preimenovani u EA Sports FC. Uoči zvaničnog otkrivanja ovogodišnjeg naslova, EA je pokazala rebrendirano ime, logo i još mnogo toga.
Objavljujući na svojoj obnovljenoj veb stranici, izdavač je nagovestio da je „EA SPORTS FC sledeće poglavlje u The World’s Game. Jedva čekamo da vam pokažemo budućnost fudbala, prijavite se ispod da biste se među prvima pridružili klubu u julu.”
Za one koji se plaše da će razlaz sa FIFA-om ograničiti dostupni sadržaj, EA je otkrio partnerstva koja su uspeli da obezbede, uključujući „Premijer ligu, UEFA Ligu šampiona, UEFA žensku Ligu šampiona, La Liga Santander, Bundesliga, Liga 1, Serija A, CONMEBOL Libertadores, Barclays ženska super liga, NWSL i još njih.”
Iako tek treba da vidimo samu igru, EA je ponudila uvid u novi logo serijala, objašnjavajući da je „naš novi identitet brenda inspirisan trouglovima koji su bili deo EA SPORTS fudbala u poslednjih 30 godina, od izometrijskih poligona koji čine našu igru do hemijskih trouglova koji postoje u Ultimate Team-u do indikatora igrača u svakom meču. Trougao je revolucionisao fudbal iznova i iznova od rođenja Total Football 70-ih, sada može da posluži kao ponosna značka za buduće evolucije fudbala.”
Teško je poverovati da će se ovogodišnji EA Sports FC previše razlikovati od prethodnih unosa – pogotovo zato što igra ostaje godišnja serija. Uz to, pretpostavljamo da ćemo morati da sačekamo da vidimo kada će igra biti zvanično prikazana ovog jula.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.