Studio Remedy Entertainment objašnjava svoje razloge zašto je Alan Wake 2 objavljen samo u digitalnom formatu.
U maju smo saznali da će Alan Wake 2 biti objavljen isključivo u digitalnom formatu, bez planova za fizičku verziju diska. Sada su se kreativni direktor naslova Sam Lake i direktor igre Kyle Rowley sastali sa Eurogamerom kako bi tačno objasnili zašto su napravili ovaj izbor.
Lake je počeo rekavši: “Da, to je samo digitalno i dolazeći do ove ideje, i sa perspektive i Remedy i Epic strane, to je naše trenutno razmišljanje. Samo se činilo da ima smisla za ovo i vreme je bilo pravo.”
Nudeći dalje objašnjenje, Rowley je dodao: “Kao kreativci, očigledno, odlaskom na samo digitalno to nam omogućava više vremena da doteramo igru, zapravo značajnu količinu nedelja. Jer inače, igra koja ide na disk, očigledno mora biti igriva bez zakrpe. Nismo želeli da objavimo nešto čime nismo ponosni i što nismo želeli da igrači igraju. Tako da se nadamo da ćemo ovako moći da vam damo bolju verziju igre.”
Ova tačka je bila podignuta sa originalnim FAQ-om, ali je ipak zanimljivo dobiti perspektivu onih koji su direktno uključeni u takvu odluku. Iako je istina da digitalni mediji imaju svoje prednosti, postoje i mnogi nedostaci. Nadamo se da ovo nije početak kraja fizičkih igara.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.