EA je nedavno prikazao prvi zvanični koncept art sledeće Battlefield igre, nagoveštavajući povratak u savremeno okruženje i odlazak od razdelnog sistema Specijalista u korist tradicionalnih klasa.
Kako otkriva Respawn CEO i Battlefield šef Vince Zampella (putem IGN), nadolazeći naslov će uzeti povratak na osnove pristup nakon mešovitog prijema Battlefield 2042. Zampella je naglasio značaj povratka na esenciju Battlefielda, posebno uspešne Battlefield 3 i 4 ere.
U značajnom pomeranju od bitaka velikih razmera iz Battlefield 2042, Zampella je naznačio fokus na iskustvo gejmpleja, potencijalno se udaljavajući od 128-player mečeva. Izdvajajući značaj uživanja u gejmpleju preko čiste skale, on je izrazio preferenciju za dobro dizajnirane, guste oblasti igre koje podsećaju na prethodne Battlefield naslove.
Takođe, kontroverzni sistem Specijalista se neće vratiti u novoj Battlefield igri, sa EA koji bira tradicionalniju klasno-baziranu strukturu. Zampella je priznao da se Specijalisti nisu poravnali sa osnovnim Battlefield iskustvom i potvrdio njegovo isključenje iz nadolazećeg naslova.
Nakon problematičnog lansiranja Battlefield 2042, koji je bio susret sa tehničkim problemima i kritikom gejmpleja, EA i razvojni tim se trude za glatkije lansiranje za sledeći naslov. Projekat je prošao kroz značajno restrukturiranje, sa fundamentalnim promenama osoblja i ponovnom procenom procesa razvoja. EA je takođe okupio svoj najveći Battlefield tim, uključujući EA Motive, DICE, Criterion i Ripple Effect. Datum izlaska za novu igru nije još postavljen, ali Zampella je rekao da će tim pozvati članove zajednice da oblikuju igru tokom 2025. godine.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.