Call of Duty sa pravom važi za najpopularniju franšizu u žanru pucačina iz prvog lica, što se tokom istorije pokazalo u više navrata. Prva igra objavljena je još 2003. godine, ali je svima više u sećanju legendarni Call of Duty 2, koji i dalje igramo s vremena na vreme.
Kroz godine je popularnost brenda nastavila da raste, a vlasnici, Activision su formulu menjali, sa igrama koje su se odigravale u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti. Kompanija je sada otkrila da je od 2003. godine, pa sve do dana prodato preko 400 miliona Call of Duty igara. Ovo je ogroman uspeh za samu franšizu, pošto se ipak radi o premijum igrama koje su dolazile sa početnom cenom od 60$.
Activision je ranije podelio da i free2play verzija Warzone takođe ima veliki uspeh, pošto je za jako kratko vreme dostignut broj od 100 miliona registrovanih igrača.

Zahvaljujući uspehu još jedne Call of Duty igre, ovoga puta je to Black Ops Cold War, izdavač Activision se pohvalio odličnom zaradom. Call of Duty franšiza je tokom prethodnih 12 meseci zaradila preko 3 milijarde dolara, što je rekordna cifra za franšizu i povećanje od 40% u odnosu na isti…

Call of Duty je garantovano najvažniji brend za kompaniju Activision, čiji značaj raste iz godine u godinu, ili iz igre u igru. Pristup franšizi se dosta menjao proteklih godine, prvenstveno sa izdanjem bez singlplejer kampanje, a najradikalnije promene za brend odigrale su se prošle godine. Tu pre svega mislimo na…

Najnoviji unos u Call of Duty franšizi je konstantno jedna od, ako ne i najprodavanija igra svake godine. Iako se kvalitet povećavao i smanjivao, profiti nisu, sa smanjenjem kritičkog prijema koji očigledno malo utiče na prodaju. Čak i tako, Call of Duty Vanguard iz 2021. godine je većina smatrala neuspehom…