Dizajner igara Hidetaka Suehiro poznatiji kao Swery65, koji se povukao iz Access Games zbog bolesti, vraća se dizajnu igara, ali ovaj put u sklopu svog ličnog studija “White Owls”. Swery je poznatiji po svom učešću u razvoju naslova kao što su Deadly Premonition i D4: Dark Dreams Don’t Die, je izjavio da još uvek nije odlučio koji će biti glavni fokus studija White Owls, ali da ne želi da se limitira i da u obzir dolazi sve od igara i knjiga do virtualne realnosti VR i obrazovnih promo materijala.
Svoju odluku, Swery je obrazložio promenama koje se dešavaju na japanskom tržištu igara i potrebom za većom ličnom slobodom pri dizajnu, nečim što mu nije bilo omogućeno unutar Access studija. O imenu svog studija (Bele Sove) kaže da je to zbog novopronađene mudrosti koji smatra da je stekao sa godinama, po simbolici sova u grčkoj mitoloziji. Sa obzirom da je Hidetaka u poslu duže od 20 godina, i između ostalog nosi i titulu budističkog sveštenika, ostaje nam da mu verujemo da poseduje mudrost za rad samostalog studija.
Za studio White Owls u kom su jedini javno izlistani zaposleni sam Swery i njegova plišana igračka majmunče, kaže da postoje dogovori sa mnogo istomišljenika dizajnera sa japanske scene, sa iskustvom i željom da rade samostalno i slobodno, ali i da će kompanija ostati mala i po njegovoj želji agilna. Za Access Games je takođe izjavio da je čitava veličina operacije prevazišla okvire njegove komfor zone, i da želi da proizvodnja igara unutar White Owls bude mnogo dinamičnija.
Ostaje nam samo da poželimo sreću Sweriju i Belim Sovama u nadi da će nas nagraditi kvalitetnim igrama i sadržajem iz svog novog studija.