Vesti

Skyrim dobio novi značajan mod koji će moći raditi i na drugim igrama

Skyrim bi mogao dobiti još jedan ključni mod koji značajno poboljšava vizuelni izgled igre, ovoga puta sa sistemom osvetljenja zasnovanim na putanji praćenja svetlosti (path tracing). Pošto je putanja praćenja svetlosti suštinski ultimativna verzija praćenja zraka, to je najbolja moguća opcija za razvojne timove koji žele da unaprede osvetljenje u svojim igrama, ali to takođe značajno utiče na performanse.

Iako već postoji mnogo grafičkih modova za Skyrim, nijedan od njih do sada nije značajno koristio putanju praćenja svetlosti. Umesto toga, većina modera u zajednici radila je na stvaranju visokokvalitetnih resursa i slično, uglavnom zanemarivši sistematska unapređenja u vizuelnom izgledu igre, što ovaj novi mod za putanju praćenja svetlosti čini još značajnijim.

Konkretno, modder Pascal Gilcher je uspešno razvio mod za Specijalno izdanje igre Skyrim koji ubacuje sistem globalne iluminacije zasnovan na putanji praćenja svetlosti. Kako je prikazano u demonstracionom videu, implementacija dovodi do izvanrednog novog vizuelnog sistema koji dodatno poboljšava grafiku igre, ali najinteresantniji deo je da Gilcher tvrdi da njegov mod može raditi u “gotovo svakoj DX9+ igri u kojoj moj ReShade plugin može funkcionisati.” To znači da Gilcherov rad na modu za putanju praćenja svetlosti u Skyrimu može otvoriti put za dodavanje putanje praćenja svetlosti u praktično svaku modernu igru.

Posebno je značajno što Gilcher tvrdi da njegov mod može unaprediti igre koje već podržavaju funkcionalnost praćenja zraka na PC-ju, najznačajniji primer je igra Control kompanije Remedy Entertainment. Iako Control već ima grafičke modove koji poboljšavaju njegove implementacije praćenja zraka i DLSS, Gilcherov mod već može pristupiti podacima iz Control-a, što znači da je samo pitanje vremena pre nego što dobije i putanju praćenja svetlosti.

Još uvek ostaje da se vidi da li će Gilcherov PTGI mod privući pažnju u Skyrim zajednici i naći se na vrhu liste najboljih modova za Skyrim. Važno je napomenuti da putanja praćenja svetlosti značajno smanjuje performanse, i da se ona adekvatno izvodi samo na grafikama sa podrškom za praćenje zraka, kao što su oni iz Nvidia RTX linije. Pored toga, neka vrsta skaliranja može biti neophodna kako bi mod ostao igriv, poput DLSS ili FSR, mada dobra vest je da su obe ove tehnologije već integrisane u Skyrim.

Gilcherov mod izgleda da je otprilike na nivou Nvidia RTX Remix funkcije, što je zanimljivo. Kako je prikazano sa Portal: Prelude RTX modom, samo putanje praćenja svetlosti pružaju značajno unapređenje vizuelnog izgleda igre, i iako Gilcherov PTGI injector ne unapređuje sve aspekte igre kao što to čini RTX Remix, drugi modovi iz zajednice za Skyrim bi trebalo da pruže mogućnost da se postigne nešto slično.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top