Minijaturno trkanje: Hot Wheels Unleashed 2 – Turbocharged recenzija

Brrrm, brrm, brrm. Vreme je da se vratimo u detinjstvo i da se ponovo igramo sa Hot Wheels autićima. Nema ništa zabavnije od narandžastih traka i ludih minijaturnih staza!

Ovom prilikom smo testirali Hot Wheels Unleashed 2 – Turbocharged, i pre nego što krenemo na gejmplej moram da napomenem da ova igra zapravo ima priču. Kampanjski mod počinje tako što šašavi doktor totalno slučajno odluči da uveliča pet čudovišta. Na vama je da ih pronađete, smanjite i pobedite u Hot Wheels trci. Nema previše logike, ali nema veze.

Sam gejmplej nije ništa revolucionaran i ništa što do sad nismo videli u drugim sličnim arkadnim trkačinama, ali se bar fokusira na ono što radi najbolje. Tipovi trka su već dobro ustaljeni – standardne trke, eliminacije, vremenske i one sa checkpoint sistemom, i naravno boss trike protiv napomenutih čudovišta iz priče. Najveću promenu donose checkpoint trke gde ćete juriti po patosu ispod trkačkih staza određenih mapa.

Za razliku od prvog dela, dosta mehanika i sistema ispod haube je doterano ili promenjeno. Kontrola autića je veoma reaktivna ali ponekad može da bude i tesna. Dodati su i novi tipovi kao što su recimo motori i ATV modeli. Trake su sređene tako da neće više biti previše iskakanja sa mapa ili mašenja skokova. AI je predivno izbalansiran tako da, iako se zeznete, ipak ćete moći da ga sustignete, a ako ste u vođstvu, i dalje će vas skupo koštati svaka greška koju napravite. Da kažemo da ćete se tesno izboriti za prvo mesto ali to neće biti nemoguće. Multiplejer opcija je veoma ograničena i osim split screen varijante, postoji i online mod koji može da se igra crossplatform, ali nema AI vozača na tim trkama.

Vaši autići poseduju boost energiju koju ćete koristiti za ubrzanje, za skakanje i za dash u stranu, iliti nasilno guranje drugih autića sa mape. Boost se puni na nekoliko načina od proste slipstream vožnje, preko driftovanja u krivinama, do akrobacija u vazduhu.

Same staze su, kao što ste verovatno očekivali, prepune obrta, zamki, sporednih putanja i još mnogo toga. Od dodatnih modova koje igra nudi tu su mogućnost pravljenja traka ili preuzimanja onih koje su drugi igrači napravili. Možete farbati autiće kako vi želite ili da, opet, preuzimate custom modele na internetu. Možete podešavati autiće sa skill poenima koje dobijete i tako ih malo modifikovati, ili im dati zaštitu od prepreka na mapama.

Grafički, igra izgleda baš kao prava Hot Wheels staza sa klasičnim autićima. Dodatno na čemu je razvojni tim radio jeste da i okolinu oko staza načini podjednako šarenom i popunjenom.

Zadivljujuće je koliko su se glasovni glumci potrudili. Odradili su sjajan posao, iako ih možemo čuti samo tokom sinematika. Muzika može biti super zabavna, ali samo kada uspete da je čujete od glasnog motora.

Najveću manu koju bih dao igri je to što forsira live service sistem. Od toga da ima sezone koje se dodatno kupuju, preko mini lootbox-a, do limitirane količine autića koji se kupuju i resetuju svakih 40 minuta. Kako stvari stoje, bio bih srećniji da su se ovi dodaci prodavali u okviru DLC-a. Druga velika mana koja može da se pojavi na slabijim konzolama i računarima jeste preterano dug period učitavanja nivoa za ovako prostu igru.

Hot Wheels Unleashed 2 – Turbocharged je odlična arkadna igra koja postaje još bolja u društvu. Preporučio bih je i svakom ljubitelju Hot Wheels autića, ali za ostale, slobodno je možete zaobići pošto na kraju dana ne donosi ništa novo i spektakularno u žanr arkadnih trka.

Hot Wheels Unleashed 2 – Turbocharged je dostupan za PC, PS4/5, Xbox One, Xbox Series X/S i Nintendo Switch

Autor: Stefan Mitov Radojičić

Hot Wheels Unleashed 2 - Turbocharged