‘’Bomba’’ zabave i haosa, ali sa dosta mana: Super Bomberman R 2 recenzija

Super Bomberman R 2 je novi nastavak dugovečnog serijala koji kombinuje simpatične likove, eksplozivnu akciju i haotičnu zabavu za više igrača. Serijal postoji od 1983. godine i uvek je bio popularan izbor za Nintendo fanove, posebno na SNES i Game Boy konzolama. Igra se vrti oko postavljanja i detoniranja bombi kako bi se pobedili protivnici, bilo da su kontrolisani od strane računara ili vaših (ne)prijatelja.

Bomberman R 2 nudi dosta modova, ali su većinski stari i dobro poznati fanovima serijala. Zapravo, neki od njih su bili dostupni besplatno u prethodnoj igri, Super Bomberman Online, koja je nedavno uklonjena iz online prodavnice. Sada morate platiti punu cenu da biste uživali u njima, što će verovatno odbiti veliki broj igrača.

Jedan od modova koji vredi isprobati je Battle 64, gde se takmičite sa 63 druga igrača u masivnom Bomberman battle royale-u, gde poslednji preživeli pobeđuje. Ovaj mod je vrlo uzbudljiv i napet, i podseća me na prvu online Bomberman igru, Bomberman Blitz.

Još jedan mod koji je zabavno igrati sa prijateljima je Grand Prix mode, gde formirate timove do tri igrača i takmičite se u različitim izazovima. Možete igrati osnovni bomber mode koji nudi klasični Bomberman gejmplej, ili crystals mode, gde morate sakupljati kristale da biste osvojili poene. Ovaj mod je sličan shine sprite modu u Mario Kart.

Najnoviji i najunikatniji mod u Super Bomberman R 2 je Castle mode, gde jedan tim napada a drugi tim brani zamak. Napadači moraju sakupljati ključeve i otvarati sanduke, dok čuvari zamka moraju postavljati zamke i neprijatelje. Castle mod zvuči veoma zabavno i izazovno i na papiru bi trebalo da bude vrhunac igre, ali nažalost nije vrlo dobro dizajniran ili balansiran. Često je previše lak ili previše težak, u zavisnosti od tima i mape. Takođe nije toliko zabavno igrati kao odbrana pošto imate manje akcije i morate duže da čekate na svoj potez. S druge strane, ovo je jedan od retkih novih modova koji su iole zabavni, tako da se nećemo previše buniti.

Igra takođe ima story mode, gde možete igrati solo ili co-op sa prijateljem, i level editor, gde možete kreirati i podeliti svoje sopstvene kreacije online. Igra takođe ima puno skinova i likova za otključavanje, gde su neki od njih zasnovani na drugim Konami franšizama kao što su Castlevania i Metal Gear Solid. Svaki lik ima svoje posebne sposobnosti i statistike, što može učiniti igru zanimljivijom. Takođe možete zaraditi novčiće igrajući Graded Match, koje potom možete koristiti za kupovinu novih likova, skinova, dodataka i još mnogo toga.

Jedna od glavnih mana je ograničenje na online modove – možete igrati samo jedan ili dva moda po satu u Graded Match-u, u zavisnosti od rasporeda. To znači da ćete možda morati da čekate jako dugo ako želite da igrate svoj omiljeni mod. Prilično razočaravajuće.

Super Bomberman R 2 je i dalje klasični Bomberman, i iako ima neke dobre ideje, takođe ima sijaset mana i ograničenja. Vredi isprobati multiplejer modove jer će vam biti zabavniji u društvu prijatelja, ali vas definitivno neće raspametiti. Povrh svega toga igra košta apsurdnih 50 dolara, za razliku od prethodnika koji je bio besplatan i koji je nudio većinu modova koje poseduje Super Bomberman R 2. Konami, srami se!

Super Bomberman R 2 je dostupan za PC, PS4/5, Xbox One i Xbox Series X/S

Autor: Milan Janković

Igru ustupio: Keymailer