Britanski regulator za tržište i konkurenciju objavio je izjavu čelnika Xbox brenda koja ukazuje na uticaj koji Game Pass model ima na industriju.
Microsoft je priznao da igre dodate u pretplatu na Game Pass gube na prodaji nakon završetka roka od 12 meseci. Stav američke kompanije je deo beleške uključene u privremeni izveštaj britanske Uprave za konkurenciju i tržište (CMA) u vezi sa kupovinom Activision Blizzarda.
”Majkrosoft je takođe naveo da interna analiza kompanije pokazuje …% pad prodaje igara dvanaest meseci nakon njihovog dodavanja na Game Pass“, otkriva CMA. Pošto su interni materijali, podaci kao što su procenti ili datumi budućih projekata klasifikovani, samo je Majkrosoft svestan realne situacije”.
U izveštaju koje je podelio Gameindustry.biz možemo da vidimo neke izjave Fila Spensera iz 2018. godine koje su u suprotnosti sa trenutnim podacima same kompanije. Šef odeljenja je tada rekao da je za potpuno nove igre poput Forza Horizon 4 ili State of Decay 2 učešće u pretplatničkom servisu ”veoma zdravo“ i da je rast igrača doveo do veće prodaje tih igara.
Ovo su jako zanimljivi detalji u kontekstu Majkrosoftove kupovine AB-a. Videćemo kako će se ovo odraziti na dalje dodavanje novih igara u Game Pass.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.