PC

Xbox kaže da fanovi moraju shvatiti da je sada potrebno 4-6 godina za razvoj igara

FOTO: Xbox

Šef Xbox Game Studios Matt Booty je rekao da i igrači i industrija uopšteno moraju shvatiti da većina velikih igara sada ima razvojne cikluse od oko pola decenije.

U intervjuu za Axios, Booty je rekao: “Mislim da su industrija i fanovi malo zaostali za krivuljom u vezi sa resetovanjem da bi shvatili da za igre više nisu potrebne dve ili tri godine.”

Konkretno govoreći o visokobudžetnim igrama, Booty je dodao da su sada potrebne “četiri, pet i šest godina”.

Dok su Xbox 360 i PS3 generacije videli mnoštvo velikih franšiza koje su objavljivale čak tri igre u serijalu u roku od jedne konzole – Gears of War, Halo (3, Reach, 4) i Uncharted, na primer – Xbox One i PS4 generacija su videli značajno usporavanje ove frekvencije zbog povećanja budžeta igara i broja ljudi koji rade na pojedinačnim naslovima.

Dok godišnje franšize poput Assassin’s Creed (koji je redovno objavljivao novi naslov svakog Božića do nedavnog prekida) i Call of Duty (koji održava godišnja izdanja skoro 20 godina) ostaju, one su pomognute nekoliko studija koji se smenjuju u razvojnoj dužnosti, što znači da provode blizu tri ili četiri godine na svakom naslovu.

Starfield, najveća Xbox igra ove godine, biće prvi naslov objavljen od strane Bethesda Game Studios od Fallout 4 iz 2015. godine. To označava skoro decenijski jaz između igara.

Za poređenje, Fallout 3 je objavljen 2008. godine i dobio je godinu dana ekspanzija. Zatim samo tri godine kasnije usledio je The Elder Scrolls V: Skyrim.

Iako je Bethesda potvrdila da radi na The Elder Scrolls 6 putem teaser trailera prikazanog 2018. godine, verovatno je da igra neće biti objavljena do otprilike decenije nakon najave. Bootijevi komentari su u svetlu kritika koje je Xbox dobio zbog sporog ritma glavnih izdanja koja su pogodila platformu u poslednjim godinama.

Dok prošlonedeljni Xbox Game Showcase izgleda da donekle ispravlja taj kurs, neki su još uvek ukazali na to da nekoliko prikazanih naslova još uvek nema datuma uprkos tome što je najavljen pre nekoliko godina.

Reboot Perfect Dark, The Outer World’s 2 i Machine Games Indiana Jones takođe su bili odsutni na konferenciji. Na osnovu Booty-jevih komentara možda ih nećemo videti još neko vreme.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top