Vesti

Activision je želeo da digne ruke od Xbox platforme za nove Call of Duty igre

FOTO: Activision

Tokom saslušanja između FTC i Microsoft prošle nedelje, saznali smo nove detalje o događajima koji su prethodili Microsoftovoj odluci da kupi i Activision i Bethesda. Sony je bio u pregovorima sa Bethesda da napravi Starfield ekskluzivnim za PS5, što je podstaklo Microsoftovu akviziciju Bethesda. Veoma slična situacija se skoro dogodila sa Activisionom koji je povlačio Call of Duty.

Kada je došlo vreme za lansiranje nove generacije konzola, Activision je započeo pregovore sa Microsoftom, preteći da će povući Call of Duty sa Xbox platforme ako ne dobije povoljnije uslove.

Govoreći na svedočenju, Sarah Bond iz kompanije Microsoft je potvrdila da im je Activision rekao da Call of Duty možda neće biti lansiran na Xbox Series X/S uopšte ako Microsoft ne “pređe preko standardnog udela prihoda”. To je dovelo do ‘slatkog’ dogovora, gde Activision dobija veći procenat udela prihoda iz Xbox prodavnice.

To potvrđuje dve stvari – alternativni udeli prihoda postoje za najveće izdavače na konzolnim prodavnicama i da je Microsoftov posao sa konzolama toliko iza PlayStationa u ovom trenutku da su neki od većih izdavača sasvim udobni preskačući Xbox, ali ne bi bili udobni preskačući PlayStation.

“Bilo je jasno da će Call of Duty biti na PS5 i to ne bi bilo dobro ako ne bi bio i na Xboxu ako se lansira u isto vreme”, rekla je Bond. “Vreme je bilo ograničeno. Imali smo igrače čija očekivanja smo želeli da ispunimo, pa smo na kraju doneli odluku da je to najbolje za posao.”

Bondovo vreme na svedočenju takođe je otkrilo nekoliko načina na koje su Sonijevi marketinški dogovori sprečili Xbox da oglašava određene igre na svojoj platformi. Zbog Activisionovog marketinškog dogovora sa Sonijem za Call of Duty, kada se Vanguard pojavio, Xbox nije smeo da oglašava igru kao dolazak na Xbox na svojim društvenim kanalima. Krajnji cilj ovde bio je da samo ljudi unutar Xbox ekosistema znaju da Call of Duty dolazi na konzolu, ograničavajući Microsoftov domet do potencijalnih novih kupaca na drugim platformama ili onih koji još uvek nisu odlučili o konzoli.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required

Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top