PLAY! ; PLAY! Zine

Gamescom 2016: Electronic Arts

EA je došao na Gamescom bez naročitih iznenađenja, ali smo imali priliku da iz prve ruke isprobamo naslove koje su prikazali na E3 sajmu.

Titanfall 2

Ukoliko ste pomislili da Titanfall ne može biti više “Call of Duty”-astiji, grdno ste se prevarili, dvojka toliko briše granice da nekome koje iole van tokova novih CoD igara možete pokazati T2 i pitati ga koja je igra u pitanju – zasigurno će mu jedan od prvih favorita biti upravo neki od novijih Call of Duty naslova. To ni ne čudi pošto na razvoju ove igre radi ista ekipa zaslužna za nekoliko CoD naslova. Brza akcija, uklizavanje, pentranje po zidovima, dupli skokovi, klizanje po stenama i vertikalnim površinama, sve ono na šta ste navikli u Titanfall 1 (ili Call of Duty) ponovo je tu. Naravno, sve dok ne dođe deo sa titanima.

titanfall2

Jedan od najvećih noviteta zbog kojeg se izdavač nada da će T2 naći put do publike je kompletna singleplayer kampanja koja je izostala u kecu. Ovde ste u ulozi vojnika, pešadinca tj. prašinara koji čudnim spletom okolnosti dobija priliku da upravlja sopstvenim titanom. I oni, titani, ovoga puta imaju razvijenije ličnosti. Iako su i u kecu bili tu da vas ponekad posavetuju ili upozore, ovoga puta predstavljaju prave saborce koji će sa vama komentarisati situacije, predlagati rešenja pa se ponekad i “nasmejati”. Tome doprinosi i izuzetno jednostavan dijalog glavnog lika sa titanom u kojem imate opciju nekoliko odgovora. Naravno, kako ovo nije avantura ili napredni RPG, odgovori i pitanja mahom neće imati uticaja na to kako se dalje odvija igra.

Multiplayeru koji smo isprobali nemamo šta specijalno zameriti. Čini se da je akcija fluidnija i nekako dinamičnija nego u kecu, čemu doprinose mobilniji i agilniji titani. Sami vojnici, odnosno piloti, već su dovoljno agilni pa na tom polju nema puno novotarija. Okršaji u zabavni, deluju solidno balansirano i baš kao i u prvom delu postoje role koje mogu da obave samo titani, postoje i one koje mogu da urade samo piloti. Naravno, u pitanju je “teška” beta pa ostaje da se vidi kako će izgledati finalna verzija kada ugleda svetlost dana.

 

Battlefront Death Star

EA pokušava da se i dalje osloni na Star Wars franšizu i “ogrebe” o deo kolača iako je Battlefront manje više zaboravljena igra. To pokušavaju da ostvare kroz Death Star  dodatak, svemirske borbe u Battlefront naslovu oko kojih su igrači “kukali” mesecima unazad.  EA i DICE pričali su kako ovog tipa borbe neće biti ali eto, ipak je pred nama i spreman za novu sezonu Star Wars hajpa u skladu sa lansiranjem Rogue One

star wars battlefront battle stations.

U prvi mah, igranje svemirskih okršaja nije nimalo lako. Na igraču je da savlada kretanje, ubrzavanje i usporavanje, manevre za izbegavanje protivničkih projektila i letelica ali i da nauči kako da detektuje i nacilja neprijatelje. Sve ovo govori da će prvih nedelja biti totalnog krvoprolića na serverima dok se igrači “ne ušeme”. Kada se jednom savladaju osnove, zabava može da počne. Sam po sebi, Death Star je zanimljiv mod – osećaj epskih bitaka u svemiru je tu, čemu doprinosi širok izbor letelica (naravno, one glavne ostavljene su za specijalne trenutke, poput heroja “na zemlji”).  dok ostatak prostora u svemiru krase olupine, veliki razarači i druge klase dobro poznatih letelica. Prava je šteta što ovaj mod nije bio i prvi koji je izdat, jer deluje da donosi više zabave nego sam Battlefront. Ipak, ne možemo da se otmemo utisku da će i on biti kratkog daha.

 

Battlefield 1

Ah … Battlefield 1942 osećaj, samo 10+ godina kasnije. Naravno, igra nije smeštena u isto razdoblje ali je dovoljno “u istoriji” da izaziva prijatan osećaj nostalgije i podsećanje na dane igranja stare dobre “četres’dvojke”. Grafika je izvrsna, atmosfera na nivou i jedino što je nama zasmetalo je što smo igru morali da igramo na konzoli. Nišanjenje u FPSu na konzolnom džojpedu nam i dalje nije jača strana.

Subscribe na naš YouTube za uvek najnovije video opise!