PLAY! ; PLAY! Zine

Chris Metzen: Blizzard je bio moj identitet

Odlazak jednog od najznačajnijih ljudi iz Blizzarda je šokirao mnoge. Uostalom, Chris Metzen je svojim radom definisao mnoge igre ovog slavnog studija i smatrao se praktično nosiocem tima.

Glas Thralla, jedan od glavnih dizajnera Overwatch, Metzen je kroz 23 godine koje je proveo u Blizzardu ostavio veliki trag kako na igre studija, tako i na ogromnu bazu fanova. Ali, kako je izjavio u nedavnom intervjuu, rad na igrama je ostavio popriličan trag i na njega samog. U Blizzard je došao sa svega 19 godina i smatra da mu je taj posao bio ostvarenje mnogih snova i da je to bilo neverovatno iskustvo, praktično je imao drugu porodicu u Blizzardu. Svaka priča doduše ima i svoju drugu stranu, pa je Metzen u intervjuu ispričao koliko je stres uticao na njegovu odluku da napusti Blizzard. Takođe se dotakao i projekta Titan, ambicioznog MMO-a koji je na kraju otkazan i od koga je nastala igra koju danas znamo kao Overwatch.

Retkost je da dobijemo priliku da ovako iskreno čujemo o svetu razvoja video igara. Zato preporučujemo da odslušate ceo intervju (koji je dug više od sat vremena) na linku ili u nastavku.

Subscribe na naš YouTube za uvek najnovije video opise!