Hot Wheels Unleashed review

Pre nego što počnem recenziju, spomenuću da sam pored svoje malenkosti imao dva profesionalca za testiranje Hot Wheels Unleashed-a, u vidu petogodišnjaka i osmogodišnjaka koji imaju neverovatnu kolekciju, tako da će uz moje utiske njihovi komentari dopuniti sve ono što nedostaje.

OVAJ TEKST SE ORIGINALNO POJAVIO U NOVEMBARSKOM 153. BROJU ČASOPISA PLAY!ZINE KOJEG MOŽETE PREUZETI BESPLATNO U PDF FORMATU NA OVOM LINKUElem, čini se da se deca ovih dana ne igraju mnogo igračkama, ali Hot Wheels je nekako uspeo da ostane hit sve ovo vreme. Shvatam da se svet promenio, ali ponekad poželim da su najmlađi zadržali svoju fascinaciju autićima i rvačkim figurama malo duže kako je to bilo u našoj mladosti!

Jedna od najistaknutijih uspomena mog detinjstva bila je prelepo dizajnirana linija Hot Wheels vozila i narandžaste trake sa svakojakim dodacima (ne biste verovali šta danas sve možete da kupite kao addon za HotWheels stazu). Kada sam video da kreatori MotoGP-a Milestone planiraju trkačinu zasnovanu na ovoj franšizi, moje interesovanje je poraslo jer znam koliko je zabavno igrati se ovim čudima. Automobili i igrice u miksu su dobro funkcionisali i ranije (sećate se možda premoćnih – Micro Machines-a).

Hot Wheels Unleashed će vas zgrabiti u zagrljaj nostalgije od trenutka kada prvi put pokrenete motore automobila na legendarnoj uvrnutoj narandžastoj stazi. Ova igra odlično uspeva da prenese izgled i osećaj stvarnih trkačkih Hot Wheels autića. Ovo nije Forza u miksu sa Hot Wheels-om (to smo već videli), već su ovo automobili na plastičnoj stazi, ili ponekad na podu, koji rade ono što bi radili pravi autići. U menijima, sva vozila izgledaju tako blizu pravim Hot Wheels-ima da je skoro kao da možete posegnuti u ekran i izvaditi ih – iako su mnogo veća ako igrate na bilo kom ekranu razumne veličine.

Više nego bilo koja druga igra koje mogu da se setim, fizika ovde čini da se osećate kao da zaista preuzimate kontrolu nad verzijom automobila koje ste bacali po svojoj spavaćoj sobi, kroz uzvišenu mega garažu, ili petlje koje prkose zakonima fizike koje vam je stariji brat pomagao da sastavite. Kad smo kod pravljenja staze – u okviru ukupnog budžeta za stavke možete da kreirate bilo koju stazu Hot Wheels-a koja vam se sviđa, čak i uključujući delove nevidljive staze koji vam omogućavaju da pravite ogromne skokove ili se krećete zajedno po svim powerup-ovima i posebnim deonicama staze.

Na početku nije lako savladati igru, dok će iskusnijim vozačima biti potrebno nekoliko trka da se naviknu. Međutim, kada sve klikne i kada počnete da baratate automobila koji su vam na raspolaganju, počećete da pravite veliki napredak. Hot Wheels se takođe pripisuje školi digitalnog automobilizma gde dodir na dugme kočnice pokreće dug, relativno dobro kontrolisan drift. Iako nije drift igra, ova mehanika je urađena baš kako treba.

Odabir omiljenog automobila nije nimalo lak. Ako ste stariji od deset godina, treba da budete sigurni da ste izabrali najmanje srednju težinu. Igra se pokreće sa Easy kao podrazumevanom postavkom, i to je potpuno razumljivo s obzirom na franšizu, ali osim ako ne uživate u mogućnosti da osvojite prvo mesto u prvih 15 sekundi trke i da nikada više nikoga ne vidite protivnike, najbolje je da malo pojačate težinu. To ide sve do Extreme, što ne preporučujem jer ćete se lako iznervirati, ali ako zaista volite izazov, samo izvolite. Klincima je neki Medium bio okej, dok sam ja išao na stepen iznad, ali tu vas čeka glavobolja I nerviranje.

Automobili izgledaju neverovatno i postoji nekoliko modela koji će vam odmah biti prepoznatljivi, kao što su Tanknator, Dragon Blaster, Formula Flashback, Veloci-Racer, GT Scorcher i RocketFire. Postoji i nekoliko licenciranih automobila iz stvarnog života i onih izvučenih iz pop kulture koji se mogu otključati, pokupiti u sanducima u igri (koji izgledaju kao stvarne kutije u kojima kupujete Hot Wheels komplete za staze) ili kupiti uz pomoć valuta. Tu su čak i neverovatni DeLorean iz Back to the Future, kao i Knight Rider, Batmobile i još neki poznati automobili iz svetske kinematografije, što me je apsolutno oduševilo.

Dobra vest je da se duplikati mogu demontirati ili prodati u zamenu za opremu ili valutu, što vam omogućava da nadogradite svoje automobile ili kupite nešto drugo. Odeljak sa ograničenim ponudama u prodavnici rotira pregršt vozila (za sada bez DLC-a, oko 60 automobila), tako da tamo možete da pogledate da li se vaš favorit pojavljuje, ili možete da nastavite da okušavate sreću sa Blind Box-evima.

Nisam se zaista toliko zabavio u trkačkoj igri već neko vreme, pogotovu sa dva moja pomagača koji su bili prehajpovani i učinili mi dan još lepšim. Hot Wheels Unleashed nije savršen, ali celokupni osećaj igranja je IZVANREDAN. Bilo bi dobro ubaciti još nekoliko opcija, kao na primer da više igrača može da učestvuje u jednoj trci.

Muzika je malo glasnija, ali je jako dobro ukomponovana sa stilom igre. Na kraju, iznenađujuća količina pažnje je posvećena detaljima i dosta truda je uloženo u to kako automobili izgledaju i kako se njima upravlja, a to je možda i najbitnije.

Ono što imam da kažem za kraj jeste da Hot Wheels Unleashed savršeno koristi ime svog brenda i ispisuje novu istoriju u svetu gejminga. Milestone nije imao lak posao jer su se našli između dve stolice – da li da naprave klasičnu trkačku arkadu ili da ubace onaj osećaj vožnje autića koji možemo osetiti u stvarnom svetu – sa moje strane rizik je bio uspešan jer su definitivno briljirali.

Autor: Nikola Jordanoski

Hot Wheels Unleashed

49,99€