PC

FromSoftware pojasnio zašto Armored Core 6 nije open-world igra

FOTO: FromSoftware

FromSoftware je prošle godine sa Elden Ring prvi put uspešno rešio dizajn otvorenog sveta igre. Zbog toga je bilo iznenađujuće kada je tim otkrio da Armored Core VI: Fires of Rubicon neće biti otvorenog sveta. Tim je sada objasnio zašto.

U intervjuu za Exputer, FromSoftware developeri su razgovarali o odluci da se ne ide na otvoreni svet sa igrom. Direktor Armored Core-a Masaru Yamamura je rekao da su razmatrali drugačiji stil igre, ali su zaključili da ne treba da bude usredsređen na kretanje i istraživanje kao Elden Ring ili Souls serijalu. On je dodao da je šarm Armored Core serije u tome što se performanse kretanja lika menjaju u zavisnosti od montaže.

Yamamura je rekao da je šarm Armored Core-a u tome što možete ići čak i bez puta. Igrači će moći da vide stil dinamičkog kretanja trodimenzionalne mape. FromSoftware prepoznaje da samo zato što je Elden Ring otvorenog sveta ne znači da svi budući naslovi moraju usvojiti sličan dizajn.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top