PC

Koštalo bi oko 300 miliona dolara da Star Wars Jedi: Survivor bude day-one igra na Game Pass

Microsoft je smatrao da bi moglo koštati 300 miliona dolara da obezbedi Star Wars Jedi: Survivor kao igru dostupnu od prvog dana na Game Pass servisu.

Procena je uključena u poverljivu email konverzaciju između najviših izvršnih direktora Xbox-a u maju 2022. godine, kada je kompanija tražila načine kako da popuni ono što je šef gaminga Microsofta, Phil Spencer, nazvao “ogromnom rupom” u svojoj softverskoj ponudi zbog odlaganja Starfield.

Email razgovor je bio jedan od mnogih poverljivih dokumenata koje je Microsoft nenamerno dostavio federalnom sudu u neispravnom obliku, koji su preko noći postavljeni na internet stranicu uspostavljenu za njegov pravni slučaj protiv Federalne trgovinske komisije.

Dokumenti su potencijalno otkrili ključne elemente Microsoftove gaming strategije za naredne godine, uključujući planove za neobjavljenu konzolu i igre.

Email razgovor vezan za Game Pass pokazao je da je Microsoft procenio koliko misli da bi morao da potroši da bi obezbedio niz third-party naslova za Game Pass na dan njihovog izlaska.

Tada je izvršna direktorka Xboxa Sarah Bond rekla da Microsoft može biti u mogućnosti da obezbedi “D&D [day and date] krunski dragulji” poput Warnerovog Gotham Knights za 50 miliona dolara i Ubisoftov Assassin’s Creed Mirage za 100 miliona dolara.

Na osnovu ovih procena, Microsoft je smatrao da pokušaj obezbeđivanja najskupljih naslova poput Star Wars Jedi: Survivor “ne bi bio dobar ROI [povrat na investiciju]”.

Drugi naslovi koje je procenio i procenjena cena da bi ih dobio na Game Pass pri lansiranju uključuju:

  • Suicide Squad (Warner Bros. Games) – 250 miliona dolara
  • Mortal Kombat 1 (Warner Bros. Games) – 250 miliona dolara
  • Lego Star Wars: The Skywalker Saga (Warner Bros. Games) – 35 miliona dolara
  • Dying Light 2 (Techland) – 50 miliona dolara
  • Baldur’s Gate 3 (Larian Studios) – 5 miliona dolara

Vredno je napomenuti da dokument takođe otkriva da je Microsoft očekivao da će Rockstar objaviti neobjavljenu verziju Red Dead Redemption 2 trenutne generacije tokom četvrtog kalendarskog kvartala 2022. godine.

Da bi obezbedio naslov za Game Pass, Microsoft je mislio da bi Rockstarova matična kompanija Take-Two mogla naplatiti 5 miliona dolara mesečno.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top