PLAY! ; PLAY! Zine

Star Wars: Battlefront 2 prodaja za 60% lošija nego kod Battlefront 1

Kao posledica kontroverzi vezanih za loot kutije i sistem progresije, gde je potrebno igrati čak 40 sati za otključavanje jednog heroja, Star Wars: Battlefront 2 se susreće sa jako lošim rezultatima prodaje nakon tri dana na otkako je došao na tržište.

Kako Gamesindustry.biz saznaje, nova pucačina u Star Wars univerzumu se “na disku” na tržištu Velike Britanije prodaje čak 60% loše od prethodnika koji je izašao 2015. godine i pružao je znatno oskudniji sadržaj. Prodaja je i za 50% slabija od prošlogodnišnjeg Battlefield 1, koji takođe dolazi iz kompanije Electronic Arts.

EA je samo dan pred izlazak igre privremeno isključila sve mikrotransakcije, kako bi dodatno poradili na sistemu progresije i svemu na šta su se igrači bunili, ali je to učinjeno prekasno, pošto je veliki broj nezadovoljnih fanova već otkazao kupovinu.

Pre nego što su izašli rezultati prodaje, kompanija je izdala izjavu da gašenje mikrotransakcija neće imati veliki značaj na planirnu zaradu za fiskalnu 2018. godinu.

Da li ste vi kupili Star Wars: Battlefront 2?

Subscribe na naš YouTube za uvek najnovije video opise!